Minnen <3



Om vi ska prata lite mer minnen! När var det vi gick och sjöng på den byz hela tiden...känns som om dte var någpn sommar efter skärhamn?

Nedanför här är två bilder från skolavslutningen i nian, det känns så himla ovanligt och konstigt att vi någonsin gått i samma klass!? tkr inte ni det? Allt har förändrats så otroligt mycket...mest till det positiva ...I natt drömde jag att jag var tillbaka i salen vi ser här nedanför fast med en lärare från LM..jag såg Olga, Jossan och Gabbi utanför salen och det var en sån otroligt jobbig dröm eftersom jag verkligen behövde gå ut och snyta mig men Sara (läraren) ville aldrig sluta prata! Iaf så ska jag och Jossan läsa psykologi B tillsammans varje tisdag och fredag nu :) Ni tar ju studenten snart era jeppar... på Lm kommer det bli tomt nästan så att jag kommer känna mig som liten och obetydlig etta igen (om man ska fråga hur en etta känenr sig ska man komma till mig, jag har lång erfarenhet!)



Sometimes I miss this..

Lilla Vaniljen

Kommentarer
Postat av: farin

åå mazdak där borta.. btw har han tagit hål i öronen...

2009-01-22 @ 22:55:42
Postat av: vetet

ojdå har han...?? fint inlägg Lis!!

2009-01-23 @ 11:10:45
Postat av: smöret

Va? har han tatt hål i öronen, gangsta.. :P

2009-01-23 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0