Will you be my love

image66Trevligt dambesök här för någon timme sedan. Mina småsyskon uppskattade det något alldeles särskilt.
Klockan har precis slagit nyårsafton och jag ville bara tacka er för ett exeptionellt år. Det hade inte blivit hälften så bra utan er där. Ni har stöttat och uppmuntrat, ätit Ben and Jerrys och suttit på caféer i alltför många timmar. Jag vet inte om vi vuxit något detta året, jag vet bara att väldigt mycket har hänt och ni har alltid varit där. Jag tycker mer om er än någonsin och hoppas att nästa år blir lika bra som detta.
Älskar er!!!

hej

väx upp, känslan nu

God Jul

image65

God Jul tjejer=)
Julen är för mig...
Julen gör mig...
Julen får mig att tänka på...

Fredaaaag!



nästan läskigt hur mycket den här bilden passar min sinnesstämning just nu..tolka den hur ni vill tjejer!

Mys

                                                       image63
image64
image62

W300i

image61
Jag och min telefon var på promenad, allt var som vanligt...trodde jag. Min telefon har på senaste haft Im yours som signal och vad jag trodde kunde bara jag byta. Men så ringer det.. och då kommer någon specialversion av telia-plingplong.. den ringer sen igen.. och samma nya stil...Vad 'r det för stadstelefonattityd? Fenomen eller bara spöken? Elektroniken har gått för långt!! Någon där ute i cypbervärlden som kan köpa ut en baskiluskmedicin?
 Okänd

Give it all out

Vem älskar inte The sounds?image60
För andra gången i mitt liv har jag hittat sååå rätt. Lyssna. Texterna är sjuukt grymma.

KryddKadde

Minns ni detta?

Hello Darlings!! Era favorit ingredienser uppdaterar. Saknar er som fan!!!
Ja, vad har vi för oss då, undrar ni säkert. Vi chattar med Eklund. Riktigt cool snubbe, som påstår att han bor i scoutstugan. Lyxigt värre! Jag tror att vi har msn trakasserat alla på hela min lista vid det här laget. Kort och koncis uppdatering.
- Något du vill tillägga ägget?
- Jag är död!
-Super! Tack och hej leverpastej, hej puss ses.

Tyckte bara det var komiskt, han mindes tydligen inte detta hihi. Gåtan om  vem han är, är nu löst =)
Världen är så liten så att det finns inte asså.

Every day with you is the best.

/ erat trötta Ägg

Ett slag för nyårslöften

image59
Jag har gjort en överblick över det gångna året. Det finns en del grejer man kunde gjort annorlunda men som ändå är bra erfarenheter. Jag kan väl anse att alkoholen har haft en lite för stor roll under 2007...Det ska bli härligt att kliva in i ett nytt fräscht år. Året är som en tjock bok som är helt oskriven, och precis som jag nu sitter här och läser vad som har fyllt upp de tomma bladen, kan jag nu välja vad jag vill läsa om ett år när jag sitter här igen och läser i 2008:as bok.  Nyårslöften kanske kan hjälpa till att skriva in det du vill i boken. Tkr absolut att alla borde ge sig själv ett nyårslöfte.
Gott nytt år!

Tjingeling nu är det söndag!

image58
Och jag funderar faktiskt på att inte hoppa gympan imon utan dra dit istället. Vad tycker ni om det?
Jag har träffat er alla sex denna helgen och det känns utmärkt, för det känns så tomt när man inte träffar er på ett tag. Kadde, vi har glömt en Chocolate therapy och en Fossil fuel hemma hos dig, men de kan ju ligga i din frys fram till julmiddagen kanske. En annan sak som har pratats om oss ingredienser emellan är om vi inte skall bjuda in psykologen och friidrottaren på julmiddagen. Vad säger ni?
Och en varning till alla mina vänninor där ute: Alla som inte dansar är våldtäktsmän!
Pärlsocker sänder sina ljuvligaste kyssar till bullen!

RSS 2.0