Skärhamn!!!

Jag saknar er så förfärligt! Men jag antar att jag inte får posta bilder här på er så jag postar bilder på katterna och sånt.
image33image30image32image35
image34image31

Brownie!

image29

Snart utnämns den här bloggen till Äggets blogg om ingen annan i degen tar sina små fingrar och pluttar ner ngt nytt här, okey?
Brownisarna från 7 11 är SÅ goda! Åt min andra idag (har ätit en halv som kanel lämna i min väska, en hel vid pyjamaskvällen och en halv idag) Som ni säkert redan vet så får jag inte äta godis, glass, läsk, chips och bara 2 småkakor eller en stor kaka + en efterrätt per vecka. Så idag har jag satt i mig min kaka för veckan!

Kärlek :)

image28

Allting känns helt underbart :) Jag har världens bästa kompisar, familj, skola och klass.


Here I am to worship


Han <3

mys!

image27

It's like yesterday...why can't we go back?

Kläck mig :) Eller mal mig :)

image22'

Jag är så töntig..kommer jag alltid bete mig som om jag fortfarande äe 14? .och klaaantig haha jag har tappat ut alla mina bindor på golvet två ggr idag, men nu skrattar jag mest åt det (eller om ni säger "gud va pinsaaaamt" så är det nog inte så kul längre, Gör inte det!) . Föresten är LM Engströms gymnasieskola en väldigt väldigt bra skola =) Hoppas inte alla tycker jag är konstig för det där med bindorna bara, okey jag är ju lite knäpp...

Antingen är det här Jossan eller Lisa (gissningstävling!)

Mina kära ingredienser!

image25
Nu har jag och Kardemumma datakunskap, med en idiot till lärare. Han är så sjukt dålig på att förklara saker, och (Kardemumma tillägger) han luktar svett! Jaha, vi ser ju då att ni inte har uppdaterat på helt fruktansvärt länge. Vad har ni då för er mina kära ingredienser som är så viktigt undrar jag? Ha? Vad gör ni?
Jaja, vi sitter här fruktansvärt uttråkade och icke underhållna. Ja, vad mer kan man säga.
Puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss


Pärlsocker filosoferar

Nu sitter jag i mitt nyinredda rum på övervåningen och lyssnar på när alla goa gubbar (Pappa har gäster hemma) pratar om sina erövringar. En av dem har tydligen haft sex med någon som ser precis ut som Carola. Alla tycker att det är väldigt roligt eftersom de tycker att Carola är riktigt snygg. Vill ni veta något tjejor? Killar är precis så klyshiga som vi hört att de är. De pratar bara om sex och tjejer och samtidigt lyssnar de på Magnus Uggla. Ska jag vara ärlig så tycker jag att alla killar är värdelösa.
Ja ni, jag sitter här och tycker synd om mig själv eftersom jag blöder näsblod ur båda näsborrarna, något jag aldrig gjort förut. Det är förresten väldigt svårt att skriva samtidigt som jag försöker få det att sluta blöda. Nej, ursäkta nu äcklar jag säkert ihjäl er. Därför skall jag inte berätta om det äckliga som hände mig tidigare idag, och Lisa, skvallra inte. Annars tror jag inte att nått nytt har hänt här idag. Mitt rum är snart klart och jag lovar er att jag har invignings middag eller nåt när det är klart.
Många slafsiga pussar eran Pärlsocker

Belgiska uppdateringar from Kardemumma

Hej alla söta! Just nu sitter jag pa övervaningen med fötterna lutandes mot en grön heltäckningsmatta. Jag har croatsanter (skulle inte passa in i ngn stavningstävling) och bröd med jordnötssmör i magen. Är i Belgien just för tillfället men vi ska snart in till tyskland. Hur var Hakan Hellström igar?? Fick ni ga in backstage?
Det är lite mulet och medan Tina star i duchen passar jag pa att leta fram "Inga from Sweden". Hon maste ju fa veta hur vi svenskar verkligen är, för jag menar, vi har ju alla en liten Inga i oss inte sant?
Ich ließe euch. Ich vermissen euch viel.
VI SES!

joy :)




åhh:)

Söt :)

Rätt att vara liten Rätt att vara stor
Rätt att vara smidig eller klumpig som en ko
Rätt att vara orolig tvivla eller tveka
Rätt att vara stark och bara leka

Rätt att sitta tyst och inget säga alls
Rätt att vråla högt och gapa för full hals
Rätt att säga nej Rätt att säga ja
Rätt att känna "Wow jag är så underbart bra!

Rätt att vara vacker Rätt att vara ful
Rätt att vara tråkig Rätt att vara kul
Rätt att gråta tills att allt försvinner
Rätt att älska så att hjärtat brinner

Ja, Rätt att födas för att leva
Rätt att leva för att någon gång få dö
Rätt att vara jag Rätt att vara här
Rätt att finnas till som den jag är


Jag älskar denna :) Så otroligt söt:=)

Kisses and hugs /Ägg

RSS 2.0