Party tomorrow- be there!

Vad kul det ska bli imorgon!! Jag och pärlan längtar så! Ska bli kul att träffa alla er också!

Klockan åtta som sagt och vi bjuder på utsökt mat och bästa musiken! Ni tar med er egen dricka.
Ta också med (som man brukar säga) ett glatt humör och var taggad hihi :)

Ha en trevlig fredagskväll så ses vi imorgon. / Vetemjölet



"Tänk på att främlingar är vänner som man inte känner"




Vanilj

Everyday breathing your love.....


GOD JUL



nu är Lisa Lingonris på jättebaaaarnsligt humör! Alex apskalle, Josefin Julmarknad, Olga Ostsås, Linnea Lampskärm, bella bagare...haha jag är helt störd





SNART ÄR DET JUL!!!!!!

Jag tror jag har magsår!!!


Jag mår dåligt som attan! Min mage går sönder...
Att röka som en skorsten, dricka vodka och inte äta mat verkar inte min mage vara så förtjust i.
Kisses and hugs, yours truly Pärlsocker
PS. Någon som håller med om att killen ovan är jävligt snygg?
Och han har flätor i håret!! DS.

Thank you guys!


Tack för igår tjejor! Jag hade jättetrevligt och det var skitkul att träffa er.
Puss puss pärlsocker

Time for winter

Igår natt så snöade det! Små små lätta flingor! Jag och Gabbi gick hem från Sisjön, vi hade varit på middag hos ägget. Det var jättehärligt; alldeles mörkt ute, frost på marken, kallt och så kom dessa söta små flingor! På min namnsdag också! Igår var det nämligen Olga som hade namnsdag.

Vi ses alla om en stund hhaa, på Keybar! Party party! Puss puss Vetemjölet


Lördag 19.30

Hej alla! Vill ni komma till Hanna Hedins fest på Key Bar på lördag är ni välkommna. Det är många fler killar än tjejer som kommer nämligen. Skulle va askul om ni kom dit.
Klockan halv åtta tror jag det var. Medela så fort som möjligt, hon har satt dedline i morgon e-middag, torsdag.
Puss puss från lilla sockerkornet farin
Saaaaknar eeeer!

Julmiddag



Sollen wir Julmiddag haben detta år? Var och när?

Puss och julmys

om en månad och en vecka fyller jag 18!

Women with style



I bild bla Kate Moss och Mary Kate Olsen.
Jag blir shoppingsugen!! det känns som det var en evighet sen! Annars är jag van vid shopping kanske varannan vecka eller så men nu lägger vi ju pengarna på massa annat! Detta skulle jag vilja/ska inhandla:
* Kappa
* Uggs
*Spetstight/ topp/linne
*Skinnhandskar

Jag vill också ha hela Sex and the City boxern med alla säsonger+nyaste filmen! Det är faktiskt något jag kan önska mig (kanel undrar) om man är många som lägger ihop då såklart.
Kanel och Pärlan vi ses ikväll hemma hos Anna! Om Pärlan nu ska med..du har inte svarat än.;)
Hoppas alla får en bra dag, jag sitter och jobbar och ska göra det till 19.00!
Ariverderci/hasta luego från den torra ingrediensen Vetemjöl

P.S förlåt att jag bloggar så mycket, men det är kul och jag vill skriva av mig! D.S

Save the last dance- ett tips i höstmörkret (eller ja se den när som, den passar alltid!)

Jag har säkert tjatat om dne här filmen innan men jag säger det igen...har ni inte sett  "Save the last dance" så se den!!!!!! Det är en av de bästa filmerna jag någonsin sett, den är så romantisk men samtidigt sorglig.
Det som är så bra med den är att den inte är som vilken amerikansk komedi som helst- den handlar om hur det inte spelar någon roll om man är mörkhyad eller vit!

Juliia Stiles spelar den unga vita flickan som är grym på balett och ska söka till en speciell balettakedemi.
Hennes föräldrar är skilda och hon träffar aldrig sin pappa. När hennes mamma dör i en bilolycka är hon tvungen att flytta till sin pappa som bor i ett av de "tuffaste" områdena, och hon får uppleva hur svårt det är att passa in i ett samhälle och på en skola där alla är mörkhyade och lyssnar på hiphop. Hon får ändå vänner och det uppstår emotions mellan henne och hennes kompis storebror som spelas av den jätteduktiga och snygga Sean Patrick Thomas!

Jag har sett filmen massa gånger och ser den gärna igen! Den är så romantisk och söt...I love it!
Puss och kram det romantiska vetekornet



Fika




jag hänger med och fikar! säg nara tid and I will be there! (tid?)

Pusspuss Från Vanlij

That sucks!!!

Usch Lisa, det suger ju! Vilka är det som är med på fika imon?!
Kisses and hugs your very depressed friend
(PÄRLAN SÅKLART!!!)

telefonfan

 


Tjenixen mina tjejer!   Jag kan meddela att jag i princip helt fucking onårbar! Min mobil är fuktskadad och jag inte skicka SMS (dom hamnar i utkorgen...) ibland kan jag inte helelr ringa och det beror delvis på täckningen sen är telefonen hemma också paj...den har inte fungerat på några dagar nu och det är inte roligt!

Puss från Lisa

Pusss

Jag vill ha sol, värme, bruna ben och solblekt hår! Vad är det här för pissväder? Ge mig utlandet nu!



 Puss på er!! /Vetet

Ayia Napa diesen Sommer




Ayia napa röstar jag för i sommar! På franska rivieran är det inte många stycken ungdomar och dessutom är jag jäävligt nyfiken på å se detta spektakel! Någon som är på????

Girls just wanna have fun!


Alltså! Varför inte!?!

Puss puss //Guess who???


Wiiiiie!!

Förlåt att jag skriver igen men det här var kul gå in på testportalen.se och gör massa roliga test titta på det här!!! :


Kärlekstest resultat:

Kärlekstestet visar efter en helt godtyckligt utformad matematisk process på följande resultat


ORLANDO BLOOMOLGA FRIBERG-JONSSON

93.5 %

Ett förhållande mellan ORLANDO BLOOM och OLGA FRIBERG-JONSSON kan bli hur bra som helst! Go for it!


Jag gjorde också testet Lis!

What retro-beauty are you?

Brigitte Bardot



Jag blev Birgitte Bardot och det passar faktiskt rätt bra! /Vetet

You are like the french trend-and-beauty icon - Brigitte Bardot. You have her witty personality, and you are very positive to life. You are defenitly not afraid to stick out and be different, you do what you feel like and you are a free spirit. You don't take life 100 percent seriously wich is good, because you are able to laugh at different failures in life, and push yourself through tough times. Keep it up!

test



Jag blev mest lik Claudia Cardinale i detta testet :) Hade ingen aning om vem hon var, men hon är sjukt vacker iaf och verkar vara en bra person

Pusspuss Vanilj, Ägg


Farsdagpresenter, arabiska och Lucior

Så typiskt när man har  sovmorgon till kvart över elva. Jag har det varje fredag men verkar helt ha glömt bort schemat efter lovet. Idag är jag nämligen 1 timma och 20 minuter tidig till skolan, vad tänker jag med!? Var helt säker på att vi började fem över tio, och när jag står på spårvagnen slår det mig plötsligt att så inte är fallet. Det hela blir inte bättre av att inga av mina vänner är här..nästan inga har börjat än..så då får jag väl sitta här- i datasalen, inte lika kul som att gå på stan men billigare!!
(Det här inlägget blir inte så meningsfullt men det fyller ut min tid)

Hoppas alla mår bra! En liten uppdatering vad som händer mig för tillfället: Jag, Hilda och Hedvig är ensamma hemma nu ett par dagar då mor och far åkte till Glasgow igår, torsdag och kommer hem på söndag. Min förkylning har blivit bättre, jag har köpt farsdag present och idag ska jag ha övning med Lucia tåget på skolan. Japp ni hörde rätt, jag ska vara med där.
Jag och Pärlan laddar för fullt för vår lilla tillställning och jag börjar känna av pressen att allt måste bli perfekt!!! vad jobbigt det blir annars....Kul att alla ni kan komma!

Längtar som sagt också till den 18 december då det bär av till Marocko, vi kommer hem 1 januari.

Detta är mitt arbaiska ordförråd som några marockaner lärde mig sist vi var där:
Salam = Hej
Es mi = jag heter
Allah = Gud (men det visste ni nog redan att det är deras Gud)
Habibi = älskling
Jalla = kom igen


Vårt hotell i Marocko: Igoudar
                                
                                                                                             PUSS VETEMJÖL

Fråga

När tar ni studenten allihop?
Jag tar 2 juni tror jag.
Längtar dit till tusen.. få slippa den här skiten.

puss farin

hatar skolan



JAG haaaaaatar skolan!

Någon som håller med mig?

puss på er /Lisa

puss

Jag har tyska, dock utan lärare och fungerande tyskasida med uppgifter så vad ska man göra? Någon som har lust att gå promme nu i veckan?

pussssss

Söndag



Sista dagen på novemberlovet och här sitter jag och försöker plugga, det går inget vidare, jag har bara en jävla sak å tänka på, ni vet vad det är. Om jag bara skiter i å ringa så kommer jag att ångra detta så fett vad som än händer. Fy på livet ibland! I don't wanna wait forever..jag borde inte träffa eller umgås med killar för det blir faaan bara massa problem som jag försöker att inte dela med mig för mycket av. Nu kom Miss Independent med Ne-Yo och en jag borde bli en mer sådan kanske..

jaja vem sa att livet ska vara lätt varje sekund..

Puss på er /Van

RSS 2.0