Tiden går så fort

Hej! Det var ett tag sedan jag skrev här men nu är det dags. Efter en vecka i Åre utan internet är det väldigt skönt att kunna hänga med igen måste jag säga.
Det jag hade tänkt att skriva i mitt inlägg är att nu är det inte långt kvar tills vi tar studenten. Det kan kännas länge, men de veckor som är kvar kommer bara att susa förbi, jag lovar. Jag har inte köpt varken studentklänning eller skor ännu, hur ligger ni till?

Jag tänkte i alla fall att vi kanske skulle ta och göra varsitt inbjudningskort och lägga upp här inför våra studentdagar. Jag själv har ingen vidare koll på vad som kommer att hända för mig ännu (kitas är ju inte bäst på att informera som bekant)och det kanske inte ni heller har, men när ni har fått all info och planerat er mottagning så kan ni väl skriva ett litet inlägg med tider och platser etc. Vissa av oss har ju sin student på samma dag, jag och pärlan respektive kanel och mjöl så då är det ju extra viktigt att ha koll på tiderna så man hinner med att fira alla ordentligt. Smör du har tur som har en alldeles egen dag!

Vad tycker ni?

Saknar er. Puss från farin

RSS 2.0