Söndag



Sista dagen på novemberlovet och här sitter jag och försöker plugga, det går inget vidare, jag har bara en jävla sak å tänka på, ni vet vad det är. Om jag bara skiter i å ringa så kommer jag att ångra detta så fett vad som än händer. Fy på livet ibland! I don't wanna wait forever..jag borde inte träffa eller umgås med killar för det blir faaan bara massa problem som jag försöker att inte dela med mig för mycket av. Nu kom Miss Independent med Ne-Yo och en jag borde bli en mer sådan kanske..

jaja vem sa att livet ska vara lätt varje sekund..

Puss på er /Van

Kommentarer
Postat av: vetet

jag har sagt vad jag tycker..om du vill prata med honom om vad ni står, osv så ring! om du känner att du kommer åmgra dig om du inte ringer så tycker jag nog att du ska ringa. Men det är helt okkej att släppa honom helt också- han hör ju liksom inte av sig! fundera lite på det som sagt..förstår att det är svårt! Puss!

2008-11-03 @ 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0