Hello sunshines

Jag bara läser och läser just nu...och jag älskar verkligen det!!

När vi var i Marocko läste jag "Flyga drake" som jag så länge sett fram emot men inte haft tid med, och den var helt fantastisk! Någon som har läst den? eller kanske sett filmen? Den blev nog extra bra för att den utspelar sig i bla Afghanistan och jag fick då lite känsla när jag var i Marocko. Berättelsen är väldigt tung, sorglig och jobbig men med en del fina ljusglimtar också. Författaren har även skrivit en annan bok som jag nu ska påbörja, kommer tyvärr inte ihåg just nu vad den heter...

Jag har också nyligen läst en bok som heter "Visst finns det gudar i Alabama" som jag har fått av Isabelle och den var också jättebra! Ganska djup bok med oanade händelser och sånt är spännande.

Vet inte om alla är så jätteintresserade av att läsa men jag vet att Isabelle gillar det, och kanske Lisa...?
Jaja, dessa böcker kan jag absolut rekomendera!!



Kram Vetemjöl

Kommentarer
Postat av: Pälle

Ooo! Jag älskar att läsa! Ska läsa Flyga Drake på engelskan så då får du och jag äntligen något att prata om!

2009-01-29 @ 22:14:03
Postat av: vetet

ja vad bra!! haha det lät som att vi aldrig har ngt att prata om annars...haha!!

2009-01-30 @ 09:48:59
Postat av: VANILJ

JAG GILLAR ATT LÄSA MEN JAG GÖR DET ALDRIG. PUSS

2009-01-30 @ 17:28:30
Postat av: vetet

haha börja då lisen! :)

2009-01-31 @ 17:32:29
Postat av: farin

jag tycker också väldigt mycket om att läsa, egentligen. men det är bara att jag inte riktigt har tid att göra det! därimot gillar jag inte att läsa hemska böcker lika mycket som du olgis.

2009-02-01 @ 19:59:24
Postat av: vetet

jag vet, det är svårt att hinna med! haha, ja jag tycker om att läsa självbiografier och de är oftast rätt så tunga och hemska..men annars är romantiken the best! ;)

2009-02-04 @ 12:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0