Angus is the man

För er som inte visste har vi skaffat en kattunge! Med andra ord Sigge har fått en lekkamrat. Han är hur söt som helst, är rödhårig, busig, kelsjuk, alldeles mjuk och spinner så fort man nuddar honom. Nu är han ca 13,14 veckor tror jag och så liten! Hans namn var uttänkt från början då det finns en bok som heter "Georgia Nicholsons dagbok" om ni har läst den? Finns i flera delar och hon har en skotsk vildkatt som heter Angus. Den katten är väldigt speciell och rolig..:)och böckerna är jättebra så de kan jag rekomendera! 
Lägger in en bild så ni får se på vår sötnosen Angus!



Kramar Olga

Kommentarer
Postat av: Vanilj

Sicken liten kotte! Måste få se han irl snart!

2009-01-18 @ 22:16:58
Postat av: Pälle

He's the cutest thing I've ever seen!!!

2009-01-19 @ 13:38:07
Postat av: vetet

lisa han kallas faktiskt för kotten! har jag sagt det? haha vad ku. Det är som skotten fast bort med s liksom. Klart ni ska träffa honom snart! ni får komma hem till mig och pussa på honom :)

2009-01-19 @ 15:54:16
Postat av: vanilla

Nä det visste jag inte! hehe puss!

2009-01-19 @ 17:17:08
Postat av: farin

ååå supergulligt!

2009-01-20 @ 14:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0