Det lider mot sitt slut

En regnig dag och klockan är halv tolv. Suck, en och en halv timma kvar till möte, jag har ju egentligen slutat...

Projektarbetet lider mot sitt slut! Den 9 mars ska det vara klart och inlämnat, och den 23 mars är det redovisning!

Idag ska jag ha mitt sista möte med min handledare för att fråga henne lite saker. Det blir nog det sista mötet innan inlämning och betygsamtal...

Det enda jag har kvar är en avslutning och den har jag redan påbörjat. Sedan är det bara att läsa igenom arbetet, korrekturläsa, mamma och pappa ska också få göra det. SEN ÄR DET KLART!!

Känns lite konstigt, nästan sorgligt om jag ska vara ärlig, men när jag säger det tycker Julia att jag är dum i huvudet. Klart att det är skönt!! Jätteskönt till och med, men det kommer bli lite tomt, och man hoppas att allt hårt arbete kommer att ge utdelning!!


Mitt projektarbete handlar som sagt om fadderverksamheten! :)


Hur går det för er andra? Är ni klara?




Följ min uppmaning och bli faddrar!! Man får en bra personlig kontakt med ett barn, kan åka och hälsa på och man bidrar till ett bättre liv för barnet med allt vad det innebär! 200 kronor i månaden kan man väl leva utan eller hur?

Förresten är inte barnet på bilden det sötaste ni sett?!?

Puuusss Vetemjölet


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vårat projekt är redan klart och skulle lämnas in senast vecka 6. Det enda som är kvar är en redovisning vecka 11 coh sen får vi veta vårat betyg. Det är verkligen såå skönt att inte ha projekt längre :) pussar

2009-02-26 @ 17:18:12
Postat av: smöret

det va jag som skrev inlägget ovan

2009-02-26 @ 17:19:30
Postat av: Vanilj

SÖtaste sockerbarnet! är det ditt olg????

2009-02-26 @ 20:51:00
Postat av: vetet

åå vad skönt alex!! bra jobbat! hihi, javisst är barnet sött??? men nej det är inte mitt, mitt barn heter Celia o är en liten tös som också är bedårande!! :)

2009-02-27 @ 10:36:10
Postat av: farin

jag har inte ens börjat med mitt projekt. fick lite fakta att läsa på igår, så snart är jag väl igång...

supersöt unge!!

2009-03-03 @ 14:14:26
Postat av: vetet

men va! vilken knäpp skola....nu är mitt klart har precis avslutat det! wiiiiiiiiie men jag har separationsångest hihi

2009-03-05 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0