Tjolahopp!




Hejsan mina tjejer :) Dax att visa att någon i denna sega kanelbulledeg lever och andas :P Pga att bloggen har sett så fruktansvärt boring ut på sistone så känner väl ingen att den har haft lust att blogga...Dessutom vet jag att alla har j*vligt mycket att göra i skolan nu och jag måste säga att det suger, kom hem från Tyskland för en vecka sen nu och den veckan var skönskön säger jag bara verkligen nästan bara soft och inget plugg!

Men som kommer man hem till ett kallt Sverige och skooolan...men ni ska veta att I missed you guys down there, ofta ville jag bara ta första bästa flyg hem!

Nu sitter jag och lyssnar på Akcent- Kylie, vet ej vrf jag lyssnar på denna låt..kanske för att den påminner om Magaluf fast den inte spelades där...sen är jag jättesugen på ngt sött typ Kolatårta från Frödinge men jag äter bara sånt i undagstagsfall för det är inte värt att få finnar för en sån sak :P

Pusspusspuss Vaniljsocker


Kommentarer
Postat av: F

åå så mysig bloggen har blivit!!

2008-09-24 @ 16:27:27
Postat av: Pälle

Sött!!!

2008-09-24 @ 18:36:57
Postat av: Anonym

vem är vaniljsocker?

2008-09-24 @ 19:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0