Heej!

Heej alla fina!
Hur mår ni? Hoppas alla mår bra trots att sommaren nu officiellt är över..för nu måste man ju säga att hösten är här..september har börjat (med andra ord snart en stor dag för lilla mig), det regnar, blåser och åskar, och träden står kala..
Men jag tycker hösten är mysig, men självklart hade det varit underbart att ha kvar värmen, solen, havet, glass och lätta klänningar..:)

Nu är Lisa i Tyskland, och vad jag har förstått det så längtar stackaren hem, och verkar inte tycka att det är så roligt i det Tyska landet.

Jag tycker vi alla måste bli lite bättre på att uppdatera..har varit lite dåligt det sista..eller vad säger ni? Det här inlägget kanske inte var så meningsfullt men jag kände att jag var tvungen att skriva en liten hälsning..så..HEJ!

Hoppas vi kan ses allihopa snart! Puss och ta hand om er! :) Love ya! /Olga, Vetemjölet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0