En glad överraskning i höstens annars trista vardag

Hej alla söta! Vad glad jag blev i lördags när jag såg er, jag hade saknat er så mycket. Verkligen kul att vi träffades allihop. Mitt hjärta tog ett litet extra skutt för er.

I dag har jag tagit första sprutan av tre mot livmoderhalscancer, det var lite nervöst. Länge höll det på också, kändes som hon skulle sputa in en hel ketchupflaska full, fast sprutan var jätteliten. Men nu händer det inte förrän i december igen, tack och lov.

Jag tror Pärlan gjorde ett bra val när hon gick till Sjölins, på Kitas försöker alla lärare döda oss. Vi har huuur mycket som helst, egentligen borde jag inte slösa tid på att blogga... Usch och fy, en hemtenta, ett prov och en redovisning på fyra dagar, jag orkar inte. Hela treminen är redan fullbokad med prov och arbeten på långa rader. Inte har jag tid för det heller, nu när grundträningen har dragit igång för fullt. 2,5 - 3 timmar / dag går bort där...
Jag tog på mig I ♥ Magaluf-tröjan igår bara för att protestera lite.

Ps till Smör- I hörde av sig till mig igår, har han snackat med dig med?

Puss puss puss puss puss jag saknar saknar saknar er!!!
F

Kommentarer
Postat av: Vanilj

Det var sjuukt roligt i lördags! =)Kändes lite som maggan igen :D Usch att du kan med sprutor Linnéa, jag har typ sprutfobi, så j*vla äckligt pusspuss

2008-09-30 @ 16:15:29
Postat av: Alina

åå smarrig header!! :)

2008-09-30 @ 16:21:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: smöret

ja, han hörde av sig till mig och Louise. blev väldigt glad :) jag har med hur mycket som helst att plugga asså, tar en paus nu. vi hörs snart! o magaluf gänget; vi måste ses SNART!!!! puss på er

2008-09-30 @ 18:50:20
Postat av: vetet

usch för sprutor, jag hatar dem. Ja det var jättekul att se er! vi kan väl ta en helkväll med magaluf tema snart??? nu blir jag nyfiken...vem är I??? någon lover? :) jobbigt med så mycket plugg, vi har inte alls mycket att göra! mohaha;) love ya!

2008-09-30 @ 21:56:28
Postat av: Anonym

Jaa, vi måste ta en kväll/natt tillsammans snart, fick en glad känsla i hela kroppen i lördags, jag vill gärna få den igen. Saknar er såååå, en bit av mig fattas nu..



I är en BÖG(99,9% säker). Vi träffade honom på Gretas i lördags.

2008-10-01 @ 14:35:11
Postat av: vetet

söt du är! Linnea..?(antar att det var du haha)vi får styra upp ngt! haha jaha vad kul!! :)

2008-10-01 @ 21:52:41
Postat av: farin

jaa, det var jag, glömde att namnet inte kommer automatiskt som på facebok...

2008-10-02 @ 15:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0