the thought crosses my mind




Depp

är ett ganska hett ämne nu som ni säkert märkt. Jag är nog mest arg på själv tror jag, arg för att jag stressar upp mig så onödigt mycket, arg för att jag är så fruktansvärt disträ, arg för att jag vet att jag kan göra saker så mycket bättre än vad jag gör dom. Kom på idag att det var fruktanvärt jättelängesen jag skrattade senast, eller åtminstonde skrattade sådär gott ni vet. Livet är orättvist ibland men det kommer ändå alltid finnas de som har de som har det så fruktansvärt mycket värre än jag.
Jag ska sluta tänka så mycket innan jag gör grejer.

massa <3 till er /Vanilla

Kommentarer
Postat av: Pälle

Jag känner precis som du!!! Det finns 20000 saker jag kan göra bättre, men hur jag än försöker blir det aldrig som jag vill. Allt är skitdepp! Jag vill ha mr X, men jag är totalt handikappad. Puss puss alla vackra flickor!

2008-10-22 @ 15:29:32
Postat av: vetekornet

jag känner att den här veckan varit SKIT på alla möjliga sätt; bråk med bästa vänner, mkt plugg, sjukhusbesök och konstiga killar. Helgen måste bli sjukt kul! puss puss

2008-10-23 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0