Hej!

Vad kul att det händer lite på bloggen! tycker det varit så himla dött här nu ett tag...:( men det är bra att någon tar tag i det så vi får läsa om lite skvaller, tankar, käsnlor och vad som händer i allas liv! haha.
Nu sitter jag i datasalen och väntar på möte med min handledare sen ska jag hem och skriva loggbok på projektarbetet. För er som inte vet så går mitt projektarbete ut på att jag ska skaffa fadderbarn och studera hur det är att vara fadder så det är kul! Senare ikväll så ska momor och morfar på middag hos oss och fira mig(lite försenat) för att jag fyllt 18, och ikväll/i natt så blir det party på Rio Rio med LMs alla barn, och lite mer folk- Pärlan ska med!
Vi får styra upp ngt snart och ta en Magaluf kväll och vara riktgt nostalgiska;)
Puss så länge /Vetemjölet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0