Halloween och kalla kårar

Vad tycker ni om Halloween egentligen? Jag har aldrig "firat" den så mycket. Visst klädde jag ut mig någon gång när jag var liten- jag var häxa med svarta kläder, svart hög häxhatt med lila band, och ansiktet var sminkat med svart läppstift och ljust puder. Mina lösnaglar var svarta och extremt långa.

Men jag tycker Halloween är den "högtiden" som är minst intressant. Det känns inte så viktigt, går det inte egentligen ut på att "hedra" de bortgångna och besöka sin släktings grav? Halloween idag är nästan bara skräck, och jag har ingen riktig åsikt om det hela. Det är alltid kul när man kommer till en viss tid på året när någonting speciellt inträffar och man har något att fira. Men visst är det kul att gå på Halloween fest och klä ut sig, för hur ofta gör man egentligen det?
Vad tycker ni om dessa Halloween kostymer? Happy Halloween! /Vetemjöl



Min personliga favorit: Christina Aguilera med maken Jordan Bratman. Riktigt scary men snygg!

Kommentarer
Postat av: vetet

ledsen att mitt inlägg tog så stor plats, när jag skrev det var jag noga med att bilderna skulle komma bredvid varandra, men nejdå det gjorde dem ju inte här i alla fall..:(

2008-10-29 @ 17:17:26
Postat av: smöret

2008-10-29 @ 20:34:00
Postat av: smöret

jag tycker med att christina o jordan var bäst. det är verkligen kul att klä ut sig

2008-10-29 @ 20:35:14
Postat av: PällePellerin

Mohahahaha! I love Halloween! Och jag älskade Christina.

2008-10-29 @ 21:50:19
Postat av: Anonym

Hej Hej!

Vad gör du?



Pusshej <333

/ www.mramin.blogg.se

2008-10-29 @ 21:52:19
Postat av: Vanilj

Jag tycker den lilla kaninen var sötast!

2008-10-30 @ 13:59:01
Postat av: farinsockret

a lätt att lilla kaninen var den gulligaste, men min personliga åsikt om halloween är att den är lite onödig faktiskt. vi behöver inte ta efter USA med allt..

Vääldigt länge sedan jag klädde ut mig på halloween faktiskt.

2008-10-30 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0