Dinner next weekend?

Hey friends how you`re doing?
Idag är det lördag och min mamma fyller år. Vi var iväg hela familjen och spelade tennis och det var jättekul! Nu sitter jag och pluggar psykologi medans mor och far min lagar mat. Ikväll kanske key bar vore kul!
Hade jättekul igår också, för då var jag inbjuden till Sportarenans invigning av deras bar, så det var massa kompisar och roligt folk där:)

Nästa helg får jag besök från vår huvudstad. Tänkte på det, om Lisa skulle ha middag med oss alla? det skulle vara lite Maggan nostalgi! Men hur blir det med det Lisa? jag tycker det vore kul! och som sagt blir vi sju istället för sex då!
Hoppas alla mår bra, var kul att se dig på bussen häromdagen Linnea!




Kramar Olga


Kommentarer
Postat av: Vanilj (ägg..)

Jooo jag vill absolut ha middag...hoppas alla kan! Föresten så har jag en rolig grej å berätta! Jag har min biljett till det roliga livet efter artonårsdagen! I form av ett pass! Pusspuss

2008-10-18 @ 20:54:28
Postat av: farinsockret

ja, jag kan säkert!! kul att träffa dig med olgis. Fina bilder du la upp, känner att jag fick fram min allra attraktivaste sida...

2008-10-19 @ 16:46:31
Postat av: Pällerin

Jag ska ha släktmiddag först, men jag kommer absolut! Även om det blir lite sent. Saknar er som en galning!

2008-10-19 @ 21:11:42
Postat av: smöret

vilken dag är det ni pratar om?

2008-10-19 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0