Vetets marockan (inlägget handlar lite om sånt ägget och jag pratat om eller hur ägget?)

Ni vet väl att vetet ska fira jul och nyår i underbara Marocko i år? Blir JÄTTEkul att åka tillbaka, vi ska bo på samma hotell. Den här gången är resan 2 veckor och vi har bestämt oss för att bland annat besöka häftiga staden Marrakech. Jag tror jag berättade om marockanen där som blev lite förtjust i mig?Han var rätt snäll, lämnade röda rosor och så utanför hotellrummet. Vi har pratat någon gång på msn, vilket är lite svårt eftersom våran engelska skiljer så åt. Nu har vi precis haft ett litet samtal och sådana här saker skrev han idag ungefär:
-I miss you verry much, can you send me some pictures please? Can I speak to you? Han skickar också röda rosor och pussmunnen på msn. Vet att ägget tycker detta är skoj och läsa eller hur?hahaha.

Ville bara skriva lite om detta, tycker det är lite hmm...kul?annorlunda?så osvenskt?
Måste ändå medge att det där med röda rosor utanför hotellrummet är rätt fint, speciellt eftersom att jag höll i en röd ros första gången han började prata med mig. I alla fall detta var det senaste ur mitt liv från de past 20 minutes. By the way, kanel: LOST! Vad säger du, allt blir bara rörigare och rörigare, fler gåtor och inga svar på något. Hur ska det sluta egentligen? Jaja, vi ses på fredag hoppas jag?!? Med en ny person i gänget, en tyska! Hoppas mina kunskaper sen högstadiet kommer väl till pass(kan inte precis påstå att jag kan så många meningar men jag förstår nog en del om hon bara pratar l å n g s a m t) Imorgon ska jag spela tennismatch förresten, önska mig lycka till!PUSSSSS och KRAM till er!


Kommentarer
Postat av: Pärlsocker

Jag han verkar lite gullig det måste jag hålla med om!

2008-05-15 @ 09:53:59
Postat av: BEA

åh tennismatch fan va kul! gjorde ja me tidigare

2008-05-15 @ 10:21:53
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: vetet

ja det ska faktiskt bli kul med match, ännu roligare om man vinner!

2008-05-15 @ 11:21:14
Postat av: ägget

hihi åhh vad gulligt att han säger att han saknar dig :) Puss

2008-05-18 @ 08:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0