Vetemjöl is making money:)

Hej i solskenet! Vetet jobbar för fullt den här helgen och det är riktigt kul! Just nu har jag barnkalas och då är det mycket att göra; blåsa ballonger, duka, laga mat, svara på föräldrarnas frågor, ställa fram drickor och massa mer. Det är också alltid någon som inte är helt nöjd; en pojke gillar inte kolsyra och vill ha festis och när jag tror jag ställt fram en jättegod festis med hallon och blåbär, sånt som jag tror man gillar i deras ålder är den fel och måste bytas till apelsin, inget annat. Om inte apelsin finns funkar möjligtvis någon annan gul fetsis. Haha barn är så envisa fast på ett bra sätt. Vad har jag mer gjort idag..baguetter, smörgåsar, städat, tagit upp bokningar, vattnat banor och sålt olika saker..

Igår jobbade jag från klockan nio till sju, men jag var inte så trött som jag trodde. Idag jobbar jag nio till fyra, sen ska jag hem och fira mor min! Igår blev det lite Eurovision Songcontest fast jag orkade inte se hela..Perelli var däremot bra men det gick ju som bestämt inte lysande på placeringsfronten..Annars tyckare jag Danmark, island, England och Turkiet var bra. Azebaijan var också lite roliga. Tyvärr missade jag Ryssland.
I alla fall i morsdag present ska min mamma få en Pandora berlock, ni vet sådana där jag har , i form av en resväska som det står bla Paris och Danmark på. Den var jättesöt och den passar bra!
Hoppas alla haft en underbar helg! Det var kul i fredags tjejor!
Nu har jag en timma kvar att jobba och den kommer bestå mest av att duka av och sätta igång diskmaskiner. Imorgon är det monday och idrottsdag på MAIK vallen från nio till halv två. Kanel om du läser detta, ska vi ta sällskap? Däremot kommer jag inte vara där hela dagen, min läkare vill träffa mig imorgon då jag haft ont i min mage en del fram och tillbaka efter operationen. Hoppas det går bra. KRAM på er flickor så ses vi snart!/Vetekornet

Kommentarer
Postat av: ägget

Hoppas det går bra imorgon du! ska tänka på dig! Puss

2008-05-25 @ 20:48:31
Postat av: Pärlsocker

Samma här!!!

2008-05-25 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0