Valborg

Hej hopp alla glada!
Vilken trevlig valborg jag hade igår med Gabriella, Helena, Ägget och Kanel!
Det började med att vi gick och handlade mat till den utsökta middagen vi hade senare under kvällen. Sedan gick vi hem til Gabbi och bytte om och sådär. Sen var det cortegen! Jag måste säga att den var väldigt bra i år, många roliga bidrag, de är grymt duktiga. Efteråt åkte vi hem till Gabbi och hämtade våra saker och åkte sedan hem till Kanel och lagade en härlig middag. Det blev en kycklingpastasallad- hur god som helst, och Kanels hemlagade Tzatsiki, och till efterrätt Kanels tryffelkaka med valnötter.
Det blev en jättetrevlig kväll tycker jag:) Hur hade Pärlis och Smöret det? Förstår ju att Cardemummas Valborg inte var sådär jättekul kanske om man är magsjuk...
Ha det så bra allihopa! STORA Kramar Vetemjöl

Kommentarer
Postat av: Pälle

Jodå, jag hade trevligt. Men inga av mina kompisar var där, jag hade kunnat ha det bättre om jag varit med er! Pussiluss

2008-05-02 @ 16:42:47
Postat av: vetet

du är för söt, vi saknade dig också såklart!

2008-05-02 @ 22:12:46
Postat av: J

Fin blogg.
Kolla gärna in min.
Kram

2008-05-03 @ 22:27:20
URL: http://jahwanna.blogg.se
Postat av: alexandra

fin design på bloggen!:)

2008-05-04 @ 02:39:57
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0