Pirr i magen

image115

 

Hej flickor! Idrottsdagen var inte jätterolig idag, jag får alltid illamående och flimmer framför ögonen nr jag minst vill ha det som idag! Dom andra gångerna jag har fått det har jag ätit för lite innan och dessutom varit grymt otränad. Men jag kom på en sak, när man känner sig som kassast så ska man tänka på saker som gör en glad, så här har jag gjort en liten lista på just saker som gör mig glad;

Att skratta så att man får ont i magen
Långa samtal med kompisar
Kramar
Träffa nya människor
Söta SMS
Kyssar
Hästar
Kläder
Snygga killar
leenden
Alla människor man tycker om
träning
Skvaller
Solsken
Regn (ibland)
Godis
Hundar
Lördagar
Sommaren
Resa
Hotellfrukost
När det är städat och rent (SAnT!)
Blogga
Bra resultat på prov
Sovmorgon
Fina väskor
Äta glass i solskenet
Bada
Julafton
Igelkottar


Uppdrag till er! Gör en också!

Puss puss Ägg


 


Kommentarer
Postat av: vetet

kul lista lis!:)

2008-05-28 @ 20:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0