Imorgon, imorgon



Panik, panik, imorgon ska jag till Säve och hämta Josephine. Om ni inte redan visste det så ä jag inget MVG-barn tyska. Jag har inte mycket till ordförråd när det kommer till tyska och vet ni vad jag kommer göra åt detta? jag kommer blanda tyska och engelska (det kommer bli mest engelska, eller vänta det kommer typ bara att bli engelska...och Josephine är inte jättebra på eng..ojojoj) Så vad ska jag göra, ska jag bära med mig en liten ordlista i bakfickan?

Jag har hört att man bara äter tysk korv i Tyskland, dom här uppe ser inte alltför mysiga ut, om jag måste äta såna här hela tiden vet jag inte vad jag gör...

På fredag ska jag och Jossan göra ngnting med några av er iaf, på lördag ska vi till Liseberg och på söndag ska vi kolla på älgarna i slottskogen med Hanna och hennes tysk Jonas! Schema :)

pusspuss

Kommentarer
Postat av: vetet

jag tror det blir jättekul!Hon kanske är jätte snäll och glad och rolig´:) vad ska vi göra på freitag då?

2008-05-14 @ 22:12:57
URL: http://www.iseeyou.webblogg.se
Postat av: Pärlsocker

Hahaha! Jag vill också träffa henne! Jag tror nämligen det blir svårt att ses imon, jag är gravt handikappad. Behöver typ bli buren överallt.

2008-05-15 @ 09:52:54
Postat av: smör

Jag hade nästan glömt att du skulle ha en tysk hos dig. När får vi träffa henne då?

2008-05-15 @ 13:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0