Idag idag

Snart sommarlov flickor! Bara två skolveckor kvar och sen är det över, jag kommer alltså aldrig att gå ettan igen (eftersom jag gått den två gånger så känns det lite konstigt haha) Sommarlov betyder sola, bada, slappa, jobba, resa och bara njuta. Denna sommaren kommer jag förmodligen inte ha en tråkig sekund och det betyder också mykcet för på sommaren ska man inte ha tråkigt!

Puss från ägget

(hittade en dikt iaf jag tyckte var lite kul, FJORTISDIKT :P: Drömmer om brännvin, Drömmer om gin, Vakna på morgonen Full som ett svin Kliver ur sängen Ramlar omkull, Hur fan kunde jag Bli så jävla full?)

Kommentarer
Postat av: vetet

håller med dig-sommaren är härlig.Lis det är typsikt dig att gilla en sån dikt!!:)

2008-05-25 @ 14:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0