Hejhej

image106 

Nu sitter jag här och skriver och skriver. Idrott motion och hälsa heter boken, det är en väldigt rolig bok, det står te x "Det är viktigt att man använder rätt mängd kraft när man tex smeker den man älskar. Använder man för mycket kraft blir kanske inte relultatet det som avsågs. Använd bara så mycket kraft som behövs!"
hihi, han jeppen som har skrivit boken jobbar på hvitfeldska, så roligt ju.

Kan berätta att kära 4hAnnica inte vill ringa och jag msåte ha pratat med henne senast på fredag eftersom det är ngnting med Italienresan o så.

Jag försöker vara positiv nu, jag har ungedär tusen prov kvar innan sommaren kommer, jag har kanske föresten inget jobb i sommar (då kan vi hoppa sommaren!)

Usch och fy /L



Kommentarer
Postat av: vetet

Lis, det löser sig nog, tänk på Mallorca-det är något att se fram emot!

2008-05-06 @ 09:38:54
Postat av: Isssa

Jag vill meeeeeeeed ha sommarjoooooobbb!!

2008-05-06 @ 09:44:17
Postat av: vetemjöl

den där bilden är så sjukt äcklig!

2008-05-10 @ 17:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0