Dags för smöret

Nu är det på tiden att jag skriver något i våran blogg. Jag har ju bara lagt in ett inlägg sedan vi startat detta. Fy på mig :P

Nu sitter jag faktiskt på lektion, har skoltidning och det riktigt tråkigt. Jag har precis gjort klart min artikel i. Det blev faktiskt riktigt bra. Skrev om min resa till palestina år 2000. Sen har jag gjort en snygg layout på ett uppslag i tidningen. Den kommer ut om ca två veckor, då en viss person fyller år, hihi. Det sorgliga är att vi ska ha prov då, men men, det löser sig alltid.

Annars då, hur har ni det? Har inte pratat med er på ett tag. Jag tror att jag glömt att svara på vetets sms här om dan om något på lördag. Tyvärr kan jag inte kommma, ska fira morfar som fyllde år igår. Sorgligt att man ska behöva göra matte nationella på hans födelsedag (han fyllde år igår). Men, jag o två friends firade att det var över med en jätte glass efteråt. Detta betyder inte att jag brytit mitt löfte med att inte äta godis innan sommarlovet, utan vi tog dagens fredagsfika igår istället.

Nu ska jag väl ta o försöka hitta på nåt att göra med min artikel eller någon annan nytta. Saknar er alla!!
// Det efterlängtande inlägget av Smöret :P


Kommentarer
Postat av: Cardemumma

Hej Balle!
Jag tkr det var på tiden:D
Saknar dig med, puss!

2008-05-09 @ 17:06:14
Postat av: Pärlsocker

Saknar dig med!!!! Synd att du inte kunde komma på lördag, men vi ses snart! När har du skolavslutning? Puss puss puss puss

2008-05-09 @ 19:49:05
Postat av: smöret

Jag slutar 5 juni. ha det så bra ikväll.

2008-05-10 @ 12:47:06
Postat av: kanel

5 Juni?! Det tror jag att du sa men ändå!Ett efterlängtat inlägg,Tack! Jag kollar fredag, ska se. Vi ska ändå ses snart,det bestämmer vi! saknar mitt smör. Puss Kram

2008-05-11 @ 16:27:55
Postat av: Ägget

Smöris! vi saknar dig!

2008-05-11 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0