Ångest och pluggplugg



Jag Blir så trött på allt vad skolan heter, jag längtar och väntar tills jag blir vuxen och får ett jobb så att man slipper prestera (okej det där funkade inte, jag är ju fortfarande inne på mäklarlinjen...då måste man prestera för att tjäna pengar!) Okey skit i det jag sa innan, tänk om man skulle leva hela sitt liv som vi faktiskt gör just nu, herrjössesamalia! Många får ångest när helgen kommer eftersom man inte gjort så bra som man kunnat, tänk vad mycket det måste ta på kroppen! Men ja som sagt jag längtar och väntar tills den tiden då mina gymnasiebetyg inte är värda någonting längre! Fast då kommer jag nog att längta tillbaka hit...

Pusspuss jag hjärta er / Ägget

Kommentarer
Postat av: vetet

javisst blir det kul när vi tagit studentetn men jag tror precis som du säger att vi kommer att längta tillbaka till LM jättemycket!

2008-05-13 @ 11:01:52
Postat av: Pärlan

Jag förstår dig verkligen, och jag längtar efter att skolan tar slut. Mest för att när man jobbar behöver man inte fokusera på något man tycker är jättetråkigt 24h om dygnet.

2008-05-13 @ 14:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0