Vetemjöl is making money:)

Japp, vetkornet sitter på jobbet och är trött..Idag är det ganska lugnt här, vilket passar bra då jag är väldigt trött...
Igår var jag y mi familia på middag hos en kompis och hennes familj-vi har alltid så kul när vi träffas då vi "undomar" är i ungefär samma ålder.
Vi kör musikafton med dem, då vi väljer ut x antal låtar, utan att visa för någon annan, och sen har vi ett tävlingsupplägg-olika för varje gång.
Igår gällde det att välja en melodifestivallåt;jag valde Charlotte Nilsson Take me to your heaven, och sedan en valfri och då valde jag Toto med Africa.
Det gällde för alla att gissa på titel, artist och årtal. Årtalen var jättesvåra att lista ut, men jag klarade några. Jag var faktiskt rätt duktig, snarare GRYM, för jag kom tvåa och vann choklad och en skiva.
Meine Vater vann, gissa om han var kaxig? Nu kommer han med kommenatarer som; "jaså, du kom bara tvåa? själv vann jag."haha:) Vi år en underbart god middag, med förrätt, till varmrätt chicken thai, och cheesecake till dessert.
Vi var väl hemma vid tjugo  i fem, (blir alltid så extremt sent med dem, men det är bara kul) och jag somnade vid fem för att sedan vakna vid halv ett. Vid fyra var det jobbet som gällde och nu sitter jag alltså här, är väl hemma strax innan 22.30 ikväll. Skönt att jag börjar vid tio imorgon. Såg lite på melodifestivalen igår, för första gången och det var inget vidare för att uttrycka sig milt. Olas låt tycket jag faktiskt var bra, i alla fall jämfört med de andra, men den gick inte ens vidare. Hörde av äggis att det var kul igår, det var roligt att höra, förstår att ni också är lite sega idag...Men hoppas alla får en prima vecka så hörs ochses vi! Massa kindpussar:) och varma kramar från er väninna Vetemjöl


Visst är han lite söt?Fast alla fjortis tjejer älskar honom måste jag hålla med, han ser trevlig ut!

Kommentarer
Postat av: Ägget

Då är jag en extrem fjortis för den där killen går inte av för hackor han!

2008-03-10 @ 11:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0