Vetemjöl är här

Tack för senast! Vad kul det var att träffa er alla lördags! Det får vi göra om snart, och vilken god mat..behöver inte äta på flera dagar.
Hoppas alla får en bra vecka, och att de som vill och kan, kommer på musikaftonen på torsdag! Jag tror den börjar 18.45 och är i matsalen. Kanel ska självklart vara med och sjunga, och ska även sjunga  lite solo tror jag, så det blir skojjj,  hon är så duktig så!

Vill också bara säga att nu är våren äntligen här! Fram med vårjackor, och ut och shoppa blommiga vårkläder! Tänk vad skönt det ska bli med lite sol på sin bleka kropp, snart är det härlig svensk sommar!:)

Tills vi ses nästa gång, "ni vet att jag älskar er!/"Vetemjöl (citat taget från gossip girl)


Kommentarer
Postat av: Ägget

men äsch! Vad det någon som missade de stora , dalande, vita snöflingorna som föll utanför våra fönster heute? Nääee inte är någon vår här inte! Men jag älskar Vetemjöl för att hon får oss att hoppas och längta! Pusspusspuss

2008-03-04 @ 20:55:43
Postat av: vetemjöl

okkej så här var det; jag skrev detta inlägget någon gång på morgonen på en håltimma och inte visste jag att det skulle bli värsta snö fallet några timmar senare..:) usch vad hemskt det var, håller helt med dig Ägget! och nu regnar det.. men solen tittar i alla fall fram ibland, så jag tänker fortsätta att få er at hoppas och längta!!pusssssss

2008-03-05 @ 20:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0