Tjej party

Hola amigas
Vet inte om alla vet, men vi har bestämt att vi ska ha pyjamas party hos Kanel på lördag, men det hos Cardemumma lät också jättemysigt! Men det visste inte jag, (eller Kanel tror jag) om, så hon har skickat sms inbjudningar angående lördag. Vi får prata om det allihopa så vi bestämmer hur vi gör och så att det inte blir några missförstånd! Det jag och kanel i alla fall hade tänkt var att vi skulle ha pyjamasparty, äta tacos och godis, se på melodifestivalen och sova över. Om ni har fått sms så kan ni väl höra av er så vi vet vilka som kan:) Ska bli kul och se er alla i vilket fall! Vad kul förresten att vi fått nya läsare, vilka de än nu är, men ni är så välkomna så! Puss och en särskild puss till pärlsocker som är sjuk!


Kommentarer
Postat av: vetemjöl

alltså förlåt, jag glömmer alltid att skriva mitt namn efter varje inlägg, är inte alltid lätt att lista ut att det är jag!lovar att bättra mig:)

2008-03-14 @ 12:24:49
Postat av: PällePärlsocker

Du är så söt gumman!

2008-03-14 @ 15:21:52
Postat av: C

Det blev lite knasigt det här :/

2008-03-14 @ 16:01:38
URL: http://iseeyou.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0