Städning på G.

Hej Alla.
Kanel och det smälta Smöret sitter och fryser i stugan, i ett litet rum. Idag gick vi upp jätte tidigt för att laga frukost till hela kompaniet. En riktig dunder frukost. Det fanns två sorters bröd, scrumbled eggs.., en massa ostar och andra pålägg, annanas, fruktsallad, yoggi och juice(som smöret spillde ut över den rena duken). Det bästa på detta frukost bordet sparade vi till sist. Nygräddade Våfflor med sylt, som tog cirkus en timme att göra. Men det blev ju bra i slutändan! För de som inte vet så var det nämligen Våffeldagen igår.

Nu håller vi på att städa...eller alla utom vi då eftersom vi sitter här...
Men vi ska hjälpa till! Pärlan välte också ut hela soppåsen, som cadde gjorde första visiten i denna stuga.

Nu återstår en mycket god middag, och mycket tidig om man jämför de andra dagarna, igår kanske.

Ta vara på snön utanför, det dröjer länge till nästa gång det kommer (förhoppningsvis...)

Puss och kram! (adjökens=Smöris)
ps. vi är lite trötta ds.

Kommentarer
Postat av: Cadde

Hallå girls, jag sitter och har skittråkigt här hemma.. Är sjuk:/ blääh. Det snöar som tusan utanför mitt fönster. nu ska jag träffa adriano och min syster. Hoppas ni har haft det kuul! puss

2008-03-26 @ 15:19:15
Postat av: ingredienser

Hej sötis! stackars dig, hoppas du kryar på dig snart! Här snöar det också för fullt..Nu ska vi ta en promenix och gå och handla lite mat. Puss!

2008-03-26 @ 15:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0