Snart lov!

Iallafall för många av oss.
Hoppas att alla har haft en bra helg, fast det blev lite missförstånd och att vi inte fick ses allesammans så har jag en mycket bra nyhet att komma med! Jag vet att ni har vetat ett tag vad det finns på menyn angående påsklovs veckan. Jag pratade med min moder igår om skärhamn och den koversationen led:

" vad ska du gör lovet? " frågade mamma"
" kul att du frågar..angående lovet så tänkte jag om jag kunde få ta med mig ett par vänner till skärhamn ett par dagar. Det gamla gänget?!" sa jag
" nja ni får städa och så då" sa mamma
" jag var mycket nogrann och petig sist så det blir inga problem!" sa jag
" okej då." sa mamma

Jo vad jag vill säga är att vi kan, de som vill utav oss, åka till skärhamn!!!!!!! Skoj va!?
Jag tycker att någon kan fråga linnéa också för jag har inte hennes nummer på min mobil.
Jag tänkte att vi kunde åka söndag till onsdag om det funkar bra. Jga vet att alla inte kan åka på söndag, och det kanske är så att alla inte kan stanna till på onsdag men det är dessa dagar jag ska vara där om ni, någon är där med mig....
Men de som inte kan åka med på söndag kan komma på måndag. Det var i och för sig först meningen att åka på måndag och det kanske det blir men jag håller er upptaderade. Men blir det måndag blir det tidigt, eftersom jag skall på en jobb intervju i åstål! Men då blir det ju en liten utflyckt och medans jag har denna intervju så kan ni utforska denna lilla ö. Jag lovar att ni klarar det utan mig eftersom den är så liten att man bara inte kan gå vilse!
Om det är något ni undrar kan ni höra av er till mig så hoppas jag att jag kan svara på alla dina frågor!

Ha en fortsatt trevlig dag!image103

Puss och Kram / Kanel
ps. ditt kök kan vara smutsigare än vad det ser ut att vara, mycket! ds.


Kommentarer
Postat av: ä

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

2008-03-17 @ 19:56:14
Postat av: Ä

:):):D

2008-03-17 @ 19:56:41
Postat av: smöret

yeey! va kul :D jag kan komma efter jobbet på söndag. slutar klockan tre.

2008-03-17 @ 20:30:01
Postat av: vetekornet

det blir jättekul! jag åker som sagt upp på måndagen, jobbar heeela söndagen..

2008-03-18 @ 09:05:02
Postat av: PällePellerin

OOoooooo! I'll be there!

2008-03-20 @ 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0