Pärlsocker filosoferar

 
Reklamerna som underhåller mig när alla är på jobbet

Jag mår så äckligt dåligt! Feber upp till öronen, någon lustig form av "astma" i lungorna och luftrören, små knivar som sticker in mellan mina revben då och då, lite huvudvärk, hosta och oförmåga att röra armarna är bara några av den här jävla förkylningens biverkningar. För drygt en halvtimma sedan knaprade jag på några piller från USA som ser oroväckande ohälsosamma ut. Men de gav mig styrkan att skriva det här inlägget.
image85Här bredvid ser ni mina mysiga piller, visst ser de väl alldeles förträffligt nyttiga ut.
Förutom förkylningen så finns det nåt annat som bekymmrar mig. Det är så tråkigt att sitta hemma själv utan något roligt på tv! Just nu sitter jag och tittar på någon operasångerska bara för att jag vägrar att titta på "Days of our lives". Jag vägrar! Det finns ingen sämre gjord serie än "Days of our lives", mitt IQ kommer att reduceras med minst 20 om jag så mycket som sätter på skiten. Det enda som roar mig är reklamfilmerna ovan och en kommentar som min lillebror fällde igår: "Förspel? Är det när man spelar piano?". Ja John, det är när man spelar piano.
Sen har jag en lillasyster som fortfarande mår väldigt dåligt över lördagskvällen. Hon försöker kompensera genom att lämna lappar där det står "Jag älskar dig" i hela mitt rum, hon kommer hem med blombuketter från blomsteraffären där hon jobbar, hon köper tröstgodis, gör frukost till mig mm.

//Pärlsocker, halvdöd

Kommentarer
Postat av: C

Gumman! usch vad jobbigt å vara förkyld. Jag läste i metro att alla blir sjuka i mars. Fyfyfy! Krya på dig!
Håller med om the days of our lives, jag är allergisk.

2008-03-12 @ 14:57:52
URL: http://iseeyou.webblogg.se
Postat av: Ägget

Usch, du får krya på dig! Days är gud så hemskt! puss

2008-03-12 @ 20:05:01
Postat av: sandra

Hahha den va kul :D

2008-03-12 @ 20:30:56
URL: http://Mongji.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0