Låt mig.

Låt mig vara sur. Jag kommer att bli glad.
Låt mig trilla. Jag kommer att resa mej upp igen.
Låt mig göra misstag. Jag lär mig av dom.
Låt mig få ett IG. Jag kommer att inte vilja ha det igen.
Låt mig skrika. Jag kommer att vara tyst.
Låt mig sova halva dagen. Jag kommer att vakna.
Låt mig spela hög musig. Jag kommer att tröttna.
Låt mig snacka i telefon halva natten, det är jag som kommer att vara trött.
Låt mig vara tonåring. Jag kommer att bli vuxen.

Om du känner någon gång för att gråta, ring mig. Jag kan inte lova dig att skratta, men jag kan gråta med dig!
Om du någon gång vill rymma härifrån, var inte rädd för att ringa mig. Jag lovar att inte stoppa dig, men jag kan rymma med dig!
Om du inte känner för att prata med någon så ring mig, jag lovar att vara tyst!
Men?.om du ringer och jag inte svarar, skynda dig då, för jag kanske behöver DIG denna gång.

Kommentarer
Postat av: vetet

åh, vad fin, vem har skrivit inlägget? cardemumma?

2008-03-12 @ 21:44:19
Postat av: C

Nej genicht jag. Jättefint skrivet. Kanel?

2008-03-12 @ 21:59:43
URL: http://iseeyou.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0