Helgen som varit + en måndag

Hej hopp tjejor!
Idag har jag pytsat runt här hemma hela långa dagen, lite tråkigt, lite skönt. 
 
Jag gjorde en lite hemsk upptäkt med mig själv idag, jag insåg att jag håller på att förvandlas till en fjortis. Denna tanke kom upp när jag tog fram min och Kanels vita påse under sängen, där i låg det två petflaskor med vuxendryck i. Den ena flaskan var det ungefär en tredjedel av juice och likör kvar i och jag tänkte att den kanske kommer väl till pass snart igen så jag gömde den i mitt rum. Jag vet att juice snart blir gammal men innehållet i den här flaskan kan faktiskt inte smaka sämre än de gjorde i lördags, så om det inte är ngn som inte har ngt emot äckellikör och gammal euwtropicana golden grapefruktjuice så har jag det att bjuda på.

Har tänkt lite mer på i lördags ..asså jag har verkligen lust att slå mig själv i pannan "jag har aldrig kysst en rökare, får jag testa på dig?" Det är ju bara pinsamt. Föresten att jag ens sitter och skriver om alkohol här, det stadiet ska man ha passerat när man slutat nian, det är snart två år sen jag slutade nian!

Fast hallå...alla tonåringar gömmer sprit hemma men ingen är som jag ändå, det kanske är för väl det.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är så söt. Hoppas du hade trevligt i lördags, Puss

2008-03-10 @ 22:47:34
Postat av: Pälle

Hahaha! Va gullig du är, jag hoppas att jag inom en snar framtid får reda på vem denna rökaren var! Älskar dig, för den du är, vare sig du är fjortis eller ej gumman. Puss på dig!

2008-03-10 @ 22:53:14
Postat av: Pärlan

PS. Är det någon mer än jag som är sugen på Sex and the City kväll?

2008-03-10 @ 22:54:01
Postat av: kanel

Gärna sex and the city ngn annan kväll!! Lilla lisa min, vår påse, och du sa faktiskt" smacka på en askkåp" hhahaaha. Puss och kram

2008-03-11 @ 17:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0