Hallååe alla schööna! /Cadde

image88


Weiii, nu är det väldigt snart som jag flaxar iväg till Tyskland! Tina var på sin gamla gymnasieskola och pratade med rektorn. Han tyckte visst att det var en litet problem att jag inte pratade språket och att det lätt blev så att man make crap och skip lessons när man inte förstår någonting. Det ligger någonting i det. Det ska hur som helst bli hur kul som helst att träffa henne igen oavsett hur jag spenderar mina dagar. Vi var inne på en tyskakurs men hon sa att det nog var mest vuxna turkiska män och deras kvinnor som gick på dem, så då har jag inga kompisar i min ålder att fika med:/, vidare hittade hon en kurs där jag kan avmåla nakna människor, låter inte det lite estetiskt?

Mamma har fixat ett fotbad för mig^^ som doftar underbart. Man ska ta hand om sig själv.

Jag har ju under en period nu trott på Gud. Men så idag slog det mig att jag tvivlar eller ännu mer precis inte tror alls. Finns Gud??

Min tyska är ju bara så sjukt
begränsad!

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Nej, säger jag ju ;)

2008-03-13 @ 10:47:38
Postat av: Ägget

Gud finns, egentligen tror nog alla på Gud. Puss

2008-03-13 @ 16:20:39
Postat av: vetemjöl

för mig känns det ganska logiskt att det finns en Gud:)

2008-03-14 @ 12:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0