SEX AND THE CITY

Personligen tycker jag att Sex and the City rules (ursäkta mitt barnsliga ordval haha) men vad tycker ni allihopa? Jag vet redan vad några av er tycker om dessa fascinerande fyra kvinnor som alltid ser fabulous ut:) De är så olika men kompletterar varandra så bra.  Bland det jag gillar mest med serien är alla kläder! Håller ni med mig? Man blir så inspirerad! Efter att ha sett biopremiären av filmen i lördags blev jag sjukt shoppingsugen( är jag i och för sig alltid men men) och jag kan meddela er att känslan inte gått över. Så på onsdag tänkte jag ta med mig min bästa killkompis Jonas och shoppa loss. Då har jag också fått min lön. Det är faktiskt roligt att shoppa med honom, han är ganska kräsen men vi har lika smak och det är så kul att få ge en kille tips och smakråd vad det gäller kläder och tvärtom.

Well, nu vet ni i alla fall vad jag längtar till, men två saker till faktiskt....
1. 2 juli då jag åker till Rhodos!!!!!! om lite mer än en vecka...
2. Mallorca-inte långt kvar nu!!!!!!

Kanel är ju som sagt på Cypern nu, hoppas hon har det underbart medan vi andra tittar på film och tittar ut på regnet och den fruktansvärda nästintill stormen som drabbat oss. Vi är inte avundsjuka. Men som sagt; snart är det min tur!

XOXO///Vetemjölet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0