Till Magaluf

Till Magaluf styrde vi vår första resa

I Magaluf där måsarna skrattar sig hesa när de talar om dig och mig
jag vet såklart vad det var och vi ville stanna kvar i Magaluf!

BADA SOLA SNORKLA SKRATTA ÄTA BRUNABEN FLIPFLOP PARTY ROLIGTFOLK BIKINI SANDMELLANTÅRNA FRÄKNAR CHARTER SOLBLEKTHÅR VÄNNER MEDELHAVET GODMAT UTFLYKTER MAGALUF PALMANOVA PALMA KLÄNNINGAR SHORTS LINNEN MINNENFÖRLIVET SOLOLJA TAXFREE CHARTERBUSS SOLSTOLAR VARMAKVÄLLAR RESTAURANGBESÖK DRINKAR GLADAMINER PACKNING PENGAR SHOPPING MUSIK PRATASPANSKA HAROLIGT! 

Vill bara säga att jag LÄNGTAR till Spanien! Äntligen har ni fattat att det är jättesnart! :)

Älskar nya bilderna på bloggen känns väldigt exotiskt och snyggt!

Puss från Olga

Kommentarer
Postat av: Vaniljsocker

Åhh snartsnart åker vi!

2008-07-20 @ 22:00:03
Postat av: PällePellerin

Jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-20 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0