Regn och fint väder

Visst är det så att det regnar jätte mycket i mellanåt och efter blir det strålande sol. Ibland så regnar det samtidigt och då blir det en vacker regnbåge istället. Man ska då leta efter början eller om det är slutet och där finns det en skatt. Är det verkligen sant? Jag har letat efter både början och slutet men jag har aldrig hittat den. Frägan är om den finns? Man kan inte bestäma vad man ska göra på dagarna för att vädret är så ostadigt. Nu sitter jag på landet och börjar jobba klockan 17.00 och vi kan inte enas om vad vi ska göra bar för att jag har en tid att passa.
De som inte et vad jag gör på jobbet är att servera mat och dryck och ta betalt vilket ibland kan gå lite dåligt och set är ett sressigt jobb. Idag ska jag som det ser ut nu stå i disken. visst att det inte är lika roligt men det är iallfall en grej man vet hur man ska göra.



Vad kan man göra när vädret är ostadigt?
Någon som vet?

Nu var det ett tag sen jag såg er och jag tycker att vi behöver ses.
Jag saknar Göteborg lite ibland.
Jag jobbar tisdag onsdag och torsdag sen är jag som det ser ut nu, ledig resten utav veckan.
En grej till Olga också att på lördag så är det en reege ( eller hur det nu en stavas) klubb som har något på lördag. 50 kronor kostar det och klubben ligger vid järntorget. Linnéa och Olga ska ha en sak av mig bara, påmin mig att jag ska ta med det till nästa gång vi ses!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Vetet/Olga

Sweetie!hoppas du har skojj i disken! själv har jag också lite tråkiga uppgifter på jobbet nu, som att montera isär vår stora kaffeapparat, diska delarna och montera ihop den igen. Men hallå!jag är INTA kninsk för fem öre! Låter så roligt med reggae klubb!men det är 18 va?tycker vi alla ska ses på lördag!pusskram

2008-07-17 @ 10:58:30
Postat av: olga

det ska stå INTE teknisk..:)

2008-07-17 @ 11:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0