hej hej

Lisa, du har glömt din handuk här, i skärhamn.

Idag har jag jobbat och slitigt. Jag Började kl. !0.00 och då var det en massa förberedelser och sen från klockan 12.00 till jag gick klockan 17.00 hade vi fulsatt! I denna värmen! Och i svart klädsel!
Imorgon blir säker likadan, då jag jobbar samma tid.
Angående överenskommelsen om onyttighets förbud- vad ingår?
Jag har varit nära att bryta flera gåner!
Theresia bakade choklad muffins igår och idag köpte alla glass, utom jag. Tur att ja inte är så förstjust i glass. Men muffins, nybakta- det var inte kul.
Hur går det för er tjejer?

Vi kan ju höras om lördag.
Och om jag inte svarat i telefonen  så är den för första gången urladdad. Ligger dock på laddning nu så det är bara att ringa!
Hopppas att ni får en bra arbets vecka och mycket sol och bad för detta är den ända fina veckan skulle jag kunna tro. Man ska ta vara på de fina svenska sommar dagarna eftersom de är så få utav dom.
Hoppas också att ni hade en bra fortsatt lördag och söndag-helg!
Ses till helgen älsklingar!
/ kanel


Kommentarer
Postat av: Vaniljsocker

Jag har drömt om godis två nätter i rad nu! men jag är så duktig! Puss

2008-08-01 @ 19:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0