A splendid days work



Ooooooo!!! Jag har skaffat jobb!
Tidigare idag var jag på anställningsintervju på ett företag som heter AG Bell. Så nu är jag telefonförsäljare. På 20 min lyckades jag pracka på två människor prenumerationer på Möndals-bladet! Detta var allt jag ville meddela damerna i bullen. Jag är icke längre en lat sommar-degare. Jag har skaffat jobb! Money Money Money till Mallorca!

Puss puss puss
PS. Välkommen hem Sångfågeln! Farväl tennisproffset! Ses snart alla mina älsklingar. DS.

//Pärlsocker

Kommentarer
Postat av: vetet

Congrats! måste känans jättebra att ha ett fast jobb nu! med barnpassningen inräknat så lär du ju tjäna ihop en bra slant..:)Pusspusspuss

2008-07-01 @ 19:41:14
Postat av: Ägget

Grattis min hjärtevän<3 Hoppas det gick bra idag också! miss you puss

2008-07-02 @ 19:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0