Chips chill hemma hos Pälle

Vi fick nyss en liten negg från ägget som sa att snart blir bloggen hennes om ingen uppdaterar. Då var jag ju självklart tvungen att skynda mig hit och blogga lite, för inte kan detta vara ödet för iseeyou-bloggen. Uppdatera mera! är allt jag har att säga till er unga damer. Jag vill inte se att ni ligger på latsidan mera.

image68

Tre ingredienser och en råvara sitter i soffan och chipschillar denna lördagskväll. Småsyskonen sover förmodligen lite överallt här i huset, så nu är det lungt. Vi saknar självklart er, smöret och kardemmuman, men ni var upptagna med en annan råvara ikväll. Självklart ses vi snart igen, helst redan imon, säger ingrediensen utan liv.

//Pälle, Pärlsocker, Pärlan

Kommentarer
Postat av: Pälle

Pälle vilket trevligt inlägg du har skrivit!

2008-01-19 @ 22:27:17
Postat av: pärlsocker

mina inlägg har aldrig någon effekt på bloggningsfrekvensen! Nu fastslår jag snart att bloggen är min! Är ni aldrig inne på datorn människor?

2008-01-21 @ 21:23:55
Postat av: kanel

haha puss på dig!

2008-01-21 @ 22:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0