Vetemjöl är en glad och ny medlem

Hej alla vänner!
Här kommer mitt första inlägg, vilket känns skojj! Just nu sitter jag i våran datasal och skriver naturarbete, och jag är väldigt trött.. Jag menar vem orkar gå upp 06.20 på morgonen..? Nåja, jag ska inte klaga, det är rätt så kul att gå i skolan tycker jag.
Hoppas alla goda ingredienser haft en bra helg! Jag har ialla fall det, bowlade i fredags, i och för sig spelade jag ju inte så braa.. men men. I lördags var också kul då jag var på 18 årsmiddag och mina vänner fick en minst sagt eh.. annorlunda 18 årspresent.. eller vad skulle du tycka om att få en bur med två vandrande pinnar..?
Igår var en skön dag, sov länge, läste ut Gossip Girl 2 (läs den)-för alla som gillar Gossip Girl serien, läs även böckerna! Böckerna är oftast bättre än på tv. Tog även en promenad med en av mina systrar, och pluggade lite grann. På kvällen såg jag på "en annan del av Köping", ni har väl inte missat det? Om detta är möjligt, så se det på söndagar 20.30, det är jättebra! Tills nästa gång puss och kram till er alla, och som de säger på gossip girl, "Ni vet att jag älskarer!"/Vetemjöl


image69


Kommentarer
Postat av: Pärlsocker

Välkommen Vetemjölet!
Jag håller med, Gossip Girl är riktigt roligt!

2008-02-05 @ 18:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0