Tisdag - idag har jag gjort bort mig igen..

Hola, hola småflickorna!

Får skriva snabbt här, har suttit med min bilduppgift i 4 timmar snart och jag är ännu inte färdig, sucksuck...

Man jag har curlat idag! Jag hade ju för mig att jag hade gjort det förut men nej så var inte fallet för ja det var verkligen skitsvårt! Men innan själva bowlingen hände det en grej som bara fick mig att vilja sjunka genom jorden...jag stod ute i pissregnet och väntade på mina goa klasskamrater och när dom hoppar av bussen så hoppar även surfarkillen av (coffeeboy och snyggsnygg om ni vill veta) jag ser att han går åt andra hållet än vad mina klasskompisar går...och ingen vet vad curlinghallen ligger så jag ropar lite för högt "SURFARKILLEN (fast då hans riktiga namn) GÅR ÅT ANDRA HÅLLET!" nu har den där förbskade bussen vart ivägen så jag har inte sett att han har vänt och går ca 3 m bakom mina kompisar...jg hoppas hoppas att han inte hörde men gulliga Hanna upplyser mig om att han tittade och skrattade...asså neej jag känner inte honom och ska inte veta vad han heter...jag har dessutom pratat om honom två gånger med några treor på LM..åkte samma buss som honom hem från curlinghallen, han hade rikligt med herrparfym ( varför måste man skriva herrparfym? räcker det inte med parfym?, är det någon som allvarligt tror att han skulle ha tjejparfym på sig?)

jag måste lärra mig att tänka innan jag öppnar min stora trut.

jag gjorde en jättevurpa på isen i curlinghallen oxå.

/Ägget!

Ps: jag kan förstå att inte bakgrunden med björn gustafsson <3 uppskattades av alla.

Kommentarer
Postat av: vetemjöl

hahaahaha jag förlåt att jag skrattar:) lilla söta ägget, du verkar ha haft en händelserik och lätt pinsam dag. Det kan i och för sig vara bra, nu kanske han börjar hälsa i skolan eller så.Han måste ju vara glad över att ha en beundrare eller hur? Man ska kunna bjuda på sig själv, go Ägget!

2008-02-26 @ 21:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0