tatueringar!


Angelina Jolie har 11 taueringar tror jag..kanske lite för mycket men snygg är hon allt!

Ägget här! Tatueringar har varit väldigt mycket uppe på tapeten nu, asså jag fyller ju 18 om bara 10 månader och typ 24 dagar och tiden går snabbt som attan som ni vet (eller den kanske går långsammare när man väntar på 18-årsdagen..) men det är ju ännA så att att jag har börjat fundera på detta, en liten tatuering i nacken bara? En stjärna eller ängel typ...men mina allra träigaste päron är 2 stora problem i denna frågan...visst jag är 18 och jag får göra vad jag vill men dom vill så gärna förbjuda mig att göra det! Min pappa kommer dra in alla kostnader (okej förmodligen står det fortfarande mat på bordet varje dag) men jag kommer inte att få bidrag från honom, inget körkort ingenting!

Erkänn det låter lite weird? Det allra värsta dom sa vill jag inte ens skriva på bloggen för det är bara pinsamt...så vad ska jag göra?

-Skita i tatueringen?
-Göra den och riskera rätt mycket? 


Kommentarer
Postat av: Pärlsocker

Vill du fortfarande göra den när du är 18 tycker jag att du ska göra den. Vill du att dina föräldrar ska veta låter du dem veta, annars döljer du den bara. Haha! Piece of cake...

2008-02-04 @ 01:05:51
Postat av: Anonym

hmm.. låter faktiskt som ett jobbigt problem... Men om du är 18 och fortfarande vill ha den som pälsockret säger så FÅR du ju göra den, det är ditt val!

2008-02-04 @ 09:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0