Pärlsocker, som det förbannade haglet som faller hela tiden.

Hallihallå mina überaktiva bloggvänninor!!!
Jag är ledsen över att jag inte kan träffa er idag, hade gärna följt med och bowlat och tittat på hur ägget löser det som tidigare verkat vara en otrolig fobi för bowlingklot. Tyvärr hade jag redan planer sen innan, och jag vill att ni lägger märke till ordet innan. Det var inte så att jag bangade bowlingen för att jag plötsligt fick något annat för mig. Så skulle jag aldrig göra, jag älskar ju er!!! Nej, jag har varit uppbokad denna fredagen i minst två veckor och bowlingen fick jag reda på först i onsdags, tror jag det var.
Men iaf. jag sitter här och funderar på när jag ska ta och pallra mig hem till pappa. Om någon läser det här inom typ 5 min får ni gärna ta det beslutet åt mig. Ska jag ge mig ut i pissvädret nu? eller Ska jag vänta och se om det inte kan bli lite värre än såhär? Vem vet, kanske börjar det regna stenar snart. Det hade ju varit underhållande.
Saknar er något otroligt!!! Många sockersöta kyssar från pärlsockret.

Kommentarer
Postat av: Ägget!

Jag var grym igår ju! men vi saknade dig! Puss

2008-02-02 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0