Fixat!

Vi kan vara hemma hos mig på lördag, bra va? Bara vi inte stökar till för mycket, bara lite haha.
Jag tänkte att vi kunde träffas vi sju tiden, men jag och någon eller några kan ses innan och köpa maten vi ska äta. Tyvärr så har jag och mjölis redan betsämt vad det blir, men vi lovar att ni inte kommer att bli besvikna.
De som vill följa med och handla innan kan höra av sig så kan vi ses innan?
Äntligen ses vi!
Dresscode: Det lite finare...
Längtar!

Pratade med Isabelle idag om att VI har gått från 1 till sisådär 6-7, tolka det hur du vill, vi vet att det stämmer. Det ända vi behövde göra var att komma ut ur bubblan.

Ses på lördag! Puss och kram Kanel

p.s. de som vet, jag tittar på systrar i jeans, boken ligger hemma hos mig.d.s

Kommentarer
Postat av: Lou

fest på gång? :D

2008-02-26 @ 23:05:46
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: mjölis

Vem är Lou?????
låter bra angående lördag, ägget och jag är med och handlar som sagt. Men kanelis-jag fattar inte vad du menar med 6-7, komma ut ur bubblan? får väl fråga imorrn...:)

2008-02-27 @ 19:09:55
Postat av: Cardemumma

Kl 7 hos kanel?

2008-02-27 @ 22:34:56
Postat av: vetemjöl

japp, kl 7 hos Kanel!

2008-02-28 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0