"Delise"

Visst är det så att man gör allt möjligt för att inte hinna med det man måste göra. hhur mycket tid går det åt, åt det?
Visst måste man också alltid ta kort på den som sover?! om man istället sitter och tittar på den som är vaken istället för att ha 1000 bilder på sovande människor, Rätta mig om jag har fel?
Vilket humör är man på när lugn, kärleks muski spelas upp i öronen?

kommer på att skriva så här utan vidare inte riktigt är min grej utab jag tänekr istället, det skulle iochförsig vara coolt att alla sina tankar nedskrivna, i en mapp på datorn eller nåt. fatta all den tid som hade gått åt att skriva ner allt....
Nu när jag för en gångs skull skriver det jag tänker, undra så om jag hade tänkt samma som jag tänker om jag inte skulle skrivit ner det?!
Igentligen frågar man sig själv frågor hela tiden. sådana man inte kan få svar på, eller får man det?

Kom också att tänka på en grej, sådant som jag nu skriver nu är igentlien bara en massa skit, och undra om det som skriver självbiografi som martina haag som skriver skit tänker det hon skriver eller om hon verkligen tänker på hur hon skriver det när hon skriver?
Ungefär som dagbäcker, man försöker göra så att det låter så bra som möjligt så att man sen 10 år senare skall kunna SKRATTA åt det som är roligt och GRÅTA åt det som är sorgligt. Jag menar jag hade aldrig skrivt TYP i min dagbok, om jag hade någon..
Vad jag vet är att när jag läser detta jag har skrivit kommer tänka " vad fan tänkte jag på?" ( och får mna skriva fan och skit?

" röd-svart-vita-blåa-ljusblåa leggings slasch ( eller hur det nu än stavas) strumpebyxor, sådana man har när man åker skidor..."

tänk på mig imorgon -jag har historia prov!

Puss och kram/ Kanel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0