amazing things for amazing people

Hej på er!
som vetemjölan har sagt så hade vi jätte trevligt i både fredags och lördags! Som man säger att vackra människor ska ha vackra saker.
De som ska vara hem hela eller ett par dagar på lovet, och som då inte vill sitta hemma och glo i väggen kan väll ta och höra av sig på nummer: 070- ni kan väll resten i huvudet?!
Lisa: Sälen
Isabelle: New york på tisdag
Josefin: Skärhamn på onsdag
Olga: Ledig t.o.m helgen innan lovet.
Alexandra: ?
Camilla: ?

Hoppas att vi ses!
De som kan: Bio och mat på lördag eller söndag?
Puss och kram



hittade en fräck bild också.
Puss


Kommentarer
Postat av: vetemjöl

sa vi inte fredag? för då kan jag nog, på kvällen i så fall. Men jag kan inte på lördag..söndag är väl okkkej i och för sig. Vad säger ni andra?

2008-02-04 @ 22:16:09
Postat av: Ägget!

Nej! inte söndag och helst inte lördag! Fre sa vi ju!

2008-02-05 @ 09:53:52
Postat av: Ägget

Jag ska inte till sälen! jag åker alltid till Idre på sportlovet!

2008-02-05 @ 09:55:17
Postat av: vetemjöl

kardemumma och pärlsockret kan inte på fredag det är därför ägget. Kul med Idre! jag kan inte lördag, fredag kväll hade funkat för mig. Söndag kan jag eventuellt.. men vet inte, jobbar till fyra och ska till läkaren på måndag, så det får inte bli sent.

2008-02-05 @ 11:15:21
Postat av: Pälle!

Kan alla dagar fram till tisdag, förutom fredag:(
Puss puss

2008-02-05 @ 18:09:37
Postat av: kanel

då säger vi fredag vetem. och ägga. ngn som ringer butter? Bio!! resturang!! jag kan hitta ngn! pälle innan tisdag, du, jag och andra kanske? LOVA! Puss och kram

2008-02-06 @ 22:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0