Räknar ner

Hej allihop! Det var ett tag sedan jag skrev av mig på bloggen men nu tänkte jag slå till med ett inlägg. Jättekul att se er alla i lördags, jag tycker vi ska ses allihop snart igen. Smör - din burk är snart tom så du ska få den inom en snar framtid.
Annars då?
Jo det är väl bra, skolan håller mig sysselsatt även fast jag lessnat ordentligt nu. Jag räknar ner dagarna till jullovet, det ska bli så sköönt när terminen är slut. I morgon ska jag ha muntligt NP i engelska. Nervöst värre. Men jag har ändå ingen chans på MVG så jag tror att jag kan klara VG även om jag bara får godkänt på muntliga delen. Men jag ska göra mitt bästa, annars lär det inte bli så mycket att ha..
Träningen går rätt okej, mycket bättre än i fjol i alla fall. Min tränare är nöjd.
Kärleken går mindre bra, ganska dött på den fronten. Depp depp.
Utseendemässigt är den största förändringen min hårfärg som numera är röd. Absolut inte knallröd men lite röd-orange i alla fall. Ljus kopparblond heter färgen tror jag.

Btw tycker jag inte riktígt om utseendet på bloggen. Det var okej på halloween men nu är det lite för läskigt. Skulle kännas bättre med en lite mysigare bïld.  Eller vad tycker ni?

Puss på er från det lilla bruna sockerkornet

Kommentarer
Postat av: vetet

vad kul att det går så bra på träningen! jag tycker bloggen är rätt snygg..men om ni andra också vill ändra så gör vi det!!

2008-12-04 @ 11:58:38
Postat av: vetet

men Linnea..är det du som har ändrat layouten nu? det är ju ingen som har sagt att de vill det..det här var ju inte så snyggt...:(

2008-12-05 @ 18:35:57
Postat av: farin

nej det är inte jag, detta är väl tom grundinställningen.

jag håller med, detta var inte så värst roligt.

2008-12-05 @ 18:46:47
Postat av: Pärlsocker!

Hahaha!

2008-12-10 @ 00:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0