Projektarbete projektarbete projektarbete...

Vilket jobb och vilket slit! Men jag har kul har ni? Nu känner jag mig extra glad för jag fick snabbt svar från Barnfonden och har mer sidor än vad man behöver lämna in på torsdag. Life is wonderfull!

Citat: "Always look on the bright side of life"

Hur mår ni? Tack för de fina presenterna flickor!
Vad händer i helgen? Det enda jag har bestämt hittills är att jag ska jobba- tro det eller ej men vi har kattutställning på sportarenan i helgen. Kom gärna och säg hej! Vi ses i helgen antar jag, och hoppas!
Mjaoo så länge. /Vetet

Förresten om inte alla vet det får vi en liten kattunge i januari när vi kommit hem från Marocko. Sigge får en lillebror/son med andra ord. han är röd, busig och ska heta Angus, som är ett skotskt namn. Han är inte döpt efter burgaren Angus på Burger King om ni trodde det utan vi fick namnet efter katten i Georgia Nicholsons dagbok, hon hade en stor, vild katt som hette Angus som var helt galen. Men rolig. Har ni läst den? Himla bra.

Det här är inte Angus, men i alla fall en söt liten röd sak! Visst är han/hon ursöt!?!

Puss på dig min lilla fyrbenta ludna vän <3

( Se till att kommentera och skriv mer nu! Bloggen andas ju knappt!)

Kommentarer
Postat av: Vanilj

Helt underbar liten kisssse! <3 Lätt att jag tittar förvbi på lördag heheeee LOVE! Pussss

2008-12-02 @ 19:06:44
Postat av: Vanilj

Helt underbar liten kisssse! <3 Lätt att jag tittar förvbi på lördag heheeee LOVE! Pussss

2008-12-02 @ 19:08:24
Postat av: vetet

jag vet den är så söööt! nähä? ska du titta förbi? hur kan det komma sig..?inte beror det ju på katterna...;)

2008-12-03 @ 17:47:21
Postat av: farin

ååå supergullig, guud va kul att ni ska få en till katt.

JAg älskar verkligen kattungar.

2008-12-03 @ 22:31:03
Postat av: Gabriella

jag har en likadan haha :D min är en kille :)

2010-09-23 @ 19:14:57
Postat av: Gabriella

jag har en likadan haha :D min är en kille :)

2010-09-23 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0