MillaPilla och hänglåsknipsaren

Hallow,
Hoppas att ni har det kalasbra där på Mallis! Jag hörde att vi var på Adam Tensta! Låter superkul, är det en sångare eller idrottare?
Hur som helst åker MillaPilla till spanien imon och kommer hem den 25e.
Jag tänkte på Linnéa och den lilla olyckan som inträffade i skolan idag. Haha jag mitt nöt glömde vilket skåp som var mitt! Shit vad Johan fick kämpa för att få upp låset. Svetten rann i pannan och mellan brösten på honom. Men till slut, till slut, lyckades han få upp hänglåset! Men snopen stack jag in huvudet bland Linnéas kollegieblock. Oj. Woups, fel skåp Johan. FEL SKÅP?! Mm, det är det här skåpet som är mitt...
Hihi ja du Linnéa jag har i alla fall inhandlat ett minst lika fint hänglås från Clas Olsson som ligger på mitt skrivbord! Du får det så fort jag kommer hem!!

Massa kärlek
Håkan Hellström-frälste Millan


Kommentarer
Postat av: linnea

haha det är lungan. ska inte lämna nåt värdefullt där bara. hoppas du har det lika bra i spanien som vi hade i magaluf!!

2008-08-20 @ 14:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0